13.1.09

virr vars problem om vartannat

Det började på nyår och fortsatte in i några dagar på 2009 sen tänkte jag nu är det väl iaf ingenting som kommer ställa till det när man minst anar så dyker det upp nåt jävelskap. Min dator är inlämnad på reparation och säljaren i butiken lovade mig att det inte skulle kosta någonting då jag har fria reparationsfel som skulle täcka allting. Icke sa nicke nu kräver dem några lappar på min lön som jag så glatt såg fram emot att få men jag vill veta nu varför det blivit så här så jag ringde upp telefonnr som stod på hemsidan en kille svarade och jag beklagade mig på en gång stackars kille men han ville hjälpa till och sa att jag skulle bli uppringd imorgon och få veta hur det blir jag kommer vänta otåligt på det samtalet medans jag sitter på jobbet och lär koncentrera mig på att sälja men det ska nog gå..

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vilka svin dom är. >.<
Hoppas verkligen att du slipper betala dom.