3.1.09

Andra dagen på året börjar bra förutom vissa detaljer

Äntligen har jag en ny mobil i min hand. Min andra blev jag faktiskt bestulen på när min kompis gav mig ny informatkion om nyårsnatten så då stämmde allt in. Men åter till den nya. Den är riktigt fin, i mörkt silver, bra kamera och en touch screen som är lättnavigerad så visst är jag nöjd, men dessvärre går det inte att ringa lr sms med den. Lite konstigt är det man brukar ju kunna ringa med det nya simkortet på en gång nåt annat har jag inte varit med om så det är lite märkligt. Blev en aning irriterad här ikväll då jag inte kunde använda den då jag inte har något annat att ringa med. Min kompis som köpte likadan har samma problem så hon tyckte oxå det var konstigt. Men som tillfälligt telefonlös blir man ju beroende av vänner som ställer upp och lånar ut ens telefon så den gamla mobilen är spärrad mm då min kompis var så snäll och lånade ut sin. Imorgon är jag tvungen att låna någons mobil IGEN och ringa kundservice och fråga varför tjänsten, simkortet inte satts igång ..man vill ju bara att allt ska fungera utan problematik men det löser sig imorgon ...förhoppningsvis vågar inte säga annat om det skulle visa sig tvärtom. jag laddar väl upp en bild sen på fantyget..

Inga kommentarer: