5.1.09

När saker och ting strular så ordnar det alltid sig till det bättre:)

Mycktet struligt har det vart dem sista dagarna allting började på nyår som skrivet här nedan..Den nya fina mobilen som även skrivet här nedan fungerade ju inte först, så dagen efter åkte jag och min kompis in till butiken där vi köpt våra telefoner och killen fixade problemet direkt. ..så vi blev så glada båda två och började leka med våra flaschiga fina mobiler och firade med en bio allting var som vanligt igenb glatt! Tills jag kom hem och upptäckte att min dator hade krashat totalt. Den är nu inlämnad för reparation i tre v och idag har min kära vän lånat ut sin stationära dator så jag är mer nöjd än någonsin, det ordnar sig alltid inte på en gång men det löser sig till det bästa till slut. Under mina mobillösa dagar så märkte jag shit va man e beroende av teknik jag känner mig tom utan min mobil och dator, men nu är allting löst så de första dagarna på året satt väl kvar i 2008 då det inte vart det bästa året precis många motgångar har det vart men i längden så finns det väl en god anledning att det gjort det. man vet aldrig va som lurar på bakom hörnet. Nu börjar iaf mitt nya 2009 =) ¨så ett riktigt gott nytt år alla=)

Inga kommentarer: