8.1.09

Motsatta könet ställer då alltid till

Män!! jag är så trött på dem! dem är sitt egna lilla släkte man vet då fan aldrig va de tänker I sanningen ord är vi från två helt olika planeter. Bäst mår man själv när man inte har nån då kan ingen ställa till och röra runt i hjärnan på en. VÄNNER är viktigast. Jag är onekligen en sån där som inte vågar släppa in nån för lätt därför håller jag mig på distans för att inte bli sårad, på sistone har det blivit ännu mer tankesätt åt det hållet då starshine har råkat på män som inte vet va de vill..det ligger väl antagligen ett mönster hos mig själv som jag måste reda ut först. Jag har träffat snälla män men dem har jag snabbt tröttnat så intresset försvinner Jag är en känslomänniska som går på känsla. När jag tråffar nån så brukar mitt intresse visa sig längre fram och det brukar va killen som visar mer i början än vad jag vill efter ett tag blir det hela tvärtom alltså killen drar sig lite undan och det hela slutar med ett spel där det går fram och tillbaka. Jag tycker om att jaga lite det ska inte va helt lätt men inte heller omöjligt då är det nåt som inte är som det ska.

Idag på jobbet frågade en kollega mig om jag ville gifta mig en dag jag sa prompt Nej för jag tror att det är lätt att känna sig för fast i förhållandet så det hela utvecklar sig till otrohet någon gång längre fram i äktenskapet, det där är ju så tydligt i media också att folk skiljer sig lika lätt som de gifter sig. näe man kan leva med någon utan att vara gift man kan göra ett låtsas bröllop för varann i stället. Bröllop är ju en enda stor härlig fest men festen brukar ofta urarta nånstans ja va vet jag va som händer en sak vet jag iaf att om jag skulle gifta mig så ska det kännas 90-100% och det är ju inte så sannolikt att det händer. Jag hörde en gång att om förhållandet känns bra 80% av tiden som man är tillsammans så ska det vara jättebra så då är ju 100 nästan en ouppnåelig siffra. ....Men man kan ju aldrig veta

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig fullt ut, dock så har jag hittat min dreamguy. ;)

Men det kommer hända för dig syster ska du se. Du är en underbar tjej och du kommer hitta en minst lika underbar kille..

Bara så du vet aå är det ett vääldigt bittert blogginlägg för intervjun gicl bra men vilka jävla idioter! Dom manipulerar kunderna. >.<

Saknar dig syster som fan ska du veta. <3

Starshine sa...

Tack hjärtat<3