30.1.09

Oförutsedda tider och Pank

Ligger hemma i soffan är totalt utmattad. Det har hänt så mycket på så kort tid så jag är utmattad för det oxå. På jobbet börjar dem kalla mig otursfågel och så har det inte varit sedan flera år tillbaka.. Lönen som jag trodde att jag skulle klara mig på sprack! ..pga av oförutsedda utgifter. Näst sista utgiften jag har nu är datorn som jag förhandlade mig till från 4000 till 1700 då deras reparationservice tar den anskrämliga summan och butiken som jag gick till förklarade att dem kunde göra reparationen istället till den mindre summan. En stor lättnad infann sig när jag nu inte behöver tyngas ner av en massa nolllor överallt. Sista utgiften blir till min tandläkare då jag råkat på en inflammation i ena tanden som jag tidigare behandlat för ca tre år sedan. Där får jag väl skylla mig själv för jag inte fullföljde behandlingen men det har vart en svår tid med ekonomin men nu ser jag ljusningen snaaaaart
tandläkaren är en dyr investering speciellt när man väntar för länge som jag
Mash iväg till tandläkaren ni som inte varit på länge;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men shit syster. Din belöning måste fan komma snart alltså. Motgångar och motgångar. >.<

Jag håller på ditt lag. ;)

Puss