1.1.09

Början på 2009 börjar inte bra

varför det? Jo till en början var det riktigt lyckat med fest både hos min väninna och när vi sen bestämde oss för att gå ut. Vi hade köpt biljetter till en bra klubb i stan och väl där träffade vi kompis nr 2. Vi hade riktigt kul, mycket folk så klart en nyårskväll som den. På mitten av kvällen tyckte vakten att jag hade fått i mig för mycket förfriskningar så därför blev jag utslängd från stället jag brukar inte bli utslängd på det sättet och i fyllan hittade jag inte min biljett för att hämta ut min jacka heller så jag var tvungen att vänta utanför i två timmar det var kallt och jag hade inga nycklar att ta mig hem + att jag på något sätt slarvat, tappat bort mobilen så jag kunde inte kontakta mina kompisar som åkte hem före mig. Inte kul det är den enda telefonen jag kan ringa med här, har nämligen ingen hemtelefon så nu blir det ett inköp på en ny mobil med ett fast abbbonemang jag måste ha en mobil snabbt man kan väl säga att det är mitt fel oxå självförvållat helt enkelt jag hoppas bara att det inte att allt är ett tecken på hur 2009 kommer att bli får verkligen hoppas på att inte så är fallet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt nya år blir bättre, jag lovar :)/Mia

Starshine sa...

Tack får hoppas på det :) kram

Anonym sa...

Aj då. :/ Låter inge vidare sis. :(

Det kommer bli bättre ska du se. ^^

Puss // Lillasyster

Starshine sa...

tack gumman puss