15.1.09

Tiden räcker inte till så bra för tillfället

Jag skulle önska att jag hade mera tid till mig själv och mina vänner men just nu tillbringar jag mina dagar på mitt heltidsjobb, All min energi går åt där och till kunder, det är långa dagar som går rätt fort när jag är på jobbet men när jag kommer hem är klockan redan halv sju min energi brukar va väldigt låg och jag snabbar mig igenom för att förbereda mat för morgondagen osv så jag ska ha lite lugn och ro innan tiden säger vidare vips klockan är tio...elva och man borde igentligen sova. Numera sover jag 5 timmar om natten då jag inte kan somna förrän ett någon gång och kl 06.00 ringer alarmet jag hatar det och snosar till halv för att min kropp bara vägrar stiga upp. Jag kan inte fortsätta så här länge till det måste bli en ändring på det här året. Jag har inget liv på vardagarna. Jag missar mycket tid att hänga med mina vänner va som händer dem och framför allt min familj, men jag försöker så gott jag kan. Helgerna har jag men dem går ju så fort så det visslar om det ...måndag igen jaha, det e dem tyngsta dagarna, jag brukar tänka fyra dagar tills fredag igen, så där tänker nog de flesta. Jag har sökt ett annat jobb som butiksäljare och hoppas på att det går vägen..jag vill hamna på rätt gren den här gången...och få mer utrymme för min fritid ..klart att det är många som säkert har det värre som tex de som har barn hur har dem tid med allt i denna stressstad...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska hålla tummarna för att du finner ett superjobb du verkligen vill ha :)

Starshine sa...

TACK :)

Anonym sa...

Allting kommer gå bra för dig syster. Du kommer ihåg vad vi pratade om på telefon idag? Karma!

Här hemma är allt åt helvete. Mamma fårstår ingenting! :'(

Saknar dig., <3