28.12.08

Va lätt det är att lägga om sina vanor

..till det sämre oxå men åt det andra hållet går ju det oxå man måste bara anstränga sig lite mer. För det första så har jag som sagt vänt på dygnet totalt för att jag vart ledig så länge så jag sover som en riktig björn som gått i ide för vintern. och för det andra så äter jag inte så välldans nyttigt bara för att det varit jul och då är det meningen att man ska äta onyttigt därför är det lätt att behålla den vanan jag har redan börjat köpa in vitt bröd i vanliga fall brukar jag alltid köpa mörkt men nu har det hänt nåt min kropp begär efter vitt onyttigt vatten och mjöl för det är ju va det är vitt bröd nåja måste ändra på det här mina dåliga vanor går ju ut över vissa andra oxå :/ från och med imorgon ska jag gå upp vid elva iaf och sen ska jag ta mig in till stan det är bestämt har jag bestämt någonting brukar jag faktiskt hålla det och det är en bra vana.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte bra att vända om dygnet syster. >.< Det har jag och Markus också gjort. Måste snart väna tillbaka det om vi år jobb eller nåt. :p

Jag tycker att det är jättekul att du verkligen har börjat skriva i bloggen och inte bara lagt in massor med bilder på grejor som du vill köpa eller redan har köpt. Det är som du skrev tidigare. Ytligt..

Keep up the good work sis! <3