27.12.08

Mysko drömmar

Inatt drömde jag att jag vaknade upp i min egna lägenhet och kranen började rinna inne på toaletten det kändes som jag var vaken mitt i natten och att det var någon i lägenhet i form av en ande men i själva verket var det en dröm läskigt var det USCH!! Den drömmen följdes av att jag återupplevde gamla klasskompisar från några år tillbaka då den ena klasskompisen sa en kommentar om min klänning den var lila i tunnt material. det var ett tema som vi var tvungna att ha på oss det var sommar då så den var en helt ok dröm det är inte alltid jag kommer ihåg mina drömmar men dem starkaste bra som dåliga kommer jag ihåg Gillar inte dem bad dreams bara dem brukar oftast vara starkast tyvärr brrrr säger jag bara

1 kommentar:

Anonym sa...

Men syster då. Det var verkligen ingen vidare mysdröm precis.
Köp en drömfångare, dom kanske funkar. ;)


Puss