24.12.08

Kan inte slita mig fr att skriva mer:)

Det här var ju kul, det är som en helt ny värld för mig. Man blir ju glad av att skriva av sig. ..så kan jag somna någon gång oxå men det går inte nu! undrar om det är för alla negerbollar jag hivat i mig och julmusten. Nu tror jag mig förstå mig på bloggare som skriver. Det handlar om att få feedback förstås, men framförallt att få utlopp för det som snurrar runt i skallen på en :) om det inte är någon som kommer läsa här fine! men jag får utlopp för mina virr varrs tankar i huvet som stör mig i sömnen. Just nu går Mtv på min tv jag som trodde att fåren skulle hjälpa mig att somna men nehejdå det brukar ju hjälpa att läsa en bok, men jag tror jag kollar på musikvideos på låg volym, man vill ju inte väcka grannarna här..undrar om jag har hittat ett nytt sätt att fördriva tiden på ja det visar sig här..

jag måste köpa en ny säng jag hängde mig under sängkanten och tittade in och och fyra brädor har lossnat under sängen jag har haft min säng i 11 år nu så den har varit med om endel flytthändelser så det är dags att byta ut den. jag får försöka mig på att slå in några spikar i dem brädor som lossnat imorgon nu kan jag ju knappast göra det tills jag får råd att köpa en ny.

Inga kommentarer: