31.12.08

Telepati

Min hjärna som sagt här nedan går på högvarv om nätterna, det är då den arbetar bäst igentligen. När det är dags att skriva ner va jag vill ha sagt blir det helt annorlunda. då sitter jag där och stirrar in i datorn jaha va var det nu jag tänkte på inatt sen hmmm då blir det nåt annat som jag skriver istället. Tänk va bra det vore att skicka över sina funderingar direkt till datorn, lite som telepati, det vore toppen. ..mkt tid skulle man deffinetivt spara oxå fast med mig skulle det nog bli en enda gröt till hopkok av tankar som inte alls hänger samman, men man kan leka med tanken iaf:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vore helt PERFEKT! :D
Då slipper man sitta i timmar framför datorn också. :p Den enda man behöver göra när man väl sätter sig där igen är att publicera inlägget. ;)

Starshine sa...

det gör man i tanken oxå det enda man behöver göra är att läsa skiten haha:)