25.12.08

gisslan som lägenhet

Det här mörkret och lägenheten är som en gissla deffinetivt min lya jag vet inte varför men den är svår att ta sig utifrån jag har suttit inne länge nog nu vill göra nåt kul! Mina vänner är upptagna eller bortresta för att det är jul förståss. Jag började iaf ta på mig skorna och sen satte jag mig i min soffa och undrade va jag hade för ärende ute?? jo jag ska köpa en modeblaska! då gick det undan på med jackan och ut genom dörren nedrans lägenhet asså så nu ligger den där tidningen på golvet jag brukar bara bläddra genom bladen sen blir dem liggandes jaha jag ska iaf träffa en kompis imorgon och gå på bio:) kram ute i vintermörkret

2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag var det mulet och kallt skulle nu solen titta fram som SMHI säger skulle det vara trevligare att ta sig ut. :)

Starshine sa...

man får trösta sig med att det vänder nu iaf :)