24.12.08

En hel omvändning i bloggen kan man säga!!

Mitt i natten här! några timmar till julafton säger godmorgon! Hur ska jag börja här..Jag kan inte sova för att tankarna går i ett virr varr och jag är pigg som på en fm på en sommardag. Hmm men fallet är så att det fallit mig in VARFÖR jag har den här bloggen egentligen. tanken var ju att visa mina vänner va jag hittar osv i min inköp men nu tycker jag det börjar bli lite för ytligt, en massa bilder och inget innehåll liksom. Men jag kommer för den sakens skull inte sluta med att lägga ut bilder men jag vill bara göra en liten ändring. jag vill kunna skriva ner mina tankar och ideer ..så det blir en blandning här av lite personliga funderingar och bilder på materiella tingester som jag fastnar för. Man ska ta vara på dem tankar som dyker upp helt oväntat det är nästan som en snilleblixt som slår till dock inte i bokstavlig mening, men ändå, jag ska göra ett försök. Kan mina vänner så borde väl jag oxå kunna! Nu kanske jag kan försöka sova lite oxå så man inte sover bort hela julaftons morgon det var det ok nu ska jag se om jag hittar fåren att somna till kram

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul älskade syster yster.
Ha en underbar dag!

Saknar dig. <3