24.12.08

God jul i julaftons morgon

Första julafton som jag kommer fira julen själv, men det är helt ok det är rent av mysigt att bara rå om sig själv. jag tänker på alla andra som varken har familj eller har någon att dela julen med jag har ju ett val iaf man ska vara glad för att man har familj och vänner det är det viktigaste man har. I vanliga fall brukar jag alltid åka hem till julen men i år valde jag att stanna kvar här i Sthlm, så jag får skylla mig själv. Jag har ju min julklapp här oxå från min mor, så jag ska nog finna julstämning här oxå utan snön. I mora där jag kommer ifrån brukar det alltid vara vitt Hoho merry christmas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul älskade syster :D

Om du vill se något så underbart vackert, så kolla in Markus blogg. Jag gråter lika mycket varje gång. Är så förbannat känslig nu. ;)

PUSS! <3

Anonym sa...

God Jul på dig! Kul du börjat skriva. Kan se dig mumsa på all god julemat :) Kram Mia